Nawigacja

Rozkład służby w nie...
Rozkład słuzby w tyg...

PRYMICJE KS. GABRIELA- ZDJĘCIA

Dzięki uprzejmości Marii Thomala w naszej galerii pojawiły się zdjęcia z prymicji ks. Gabriela. Za niedługo kolejna część.
Zapraszam do galerii. :)
Dodał:  kamilos2222 dnia 14 październik 2012 14:30         1 Komentarzy · 494 Czytań · Drukuj

MY w Małym Gościu
Na stronie Małego Gościa Niedzielnego w dziale "Ministranci" znajduje się artykuł z naszej rowerowej pielgrzymki na Górę św. Anny!
(Jest to ta sama relacja, która znajduje się na stronie:)
Dodał:  kamilos2222 dnia 09 październik 2012 20:40         0 Komentarzy · 475 Czytań · Drukuj

1 URODZINY!!!!!!!!!!!!!!
Dziś nasza strona obchodzi 1 urodziny!!!
Przez ten czas wiele się zmieniło...
Myślę, że strona dalej będzie działać i podobać.
Chciałem wyróżnić najbardziej aktywnych:
dzemmor- najbardziej aktywny na stronie (przyjaciel ministrantów :)
chritbaum- 2 najbardziej aktywny
rudamaruda- 3 najbardziej aktywny ministrant

Gratuluję zwycięzcą i zachęcam resztę ministrantów do aktywnego udziału w życiu strony.
Oby za rok aktywnych było jeszcze więcej!
Kamil- administrator strony :)
Dodał:  kamilos2222 dnia 06 październik 2012 21:24         4 Komentarzy · 518 Czytań · Drukuj

WAKACYJNE WSPOMNIENIA...
Choć wakacje się skończyły, to i tak nasi ministranci mają jeszcze weekend. A na co? Oczywiście na to, co (prawie) każdy chłopak lubi najbardziej- czyli na grę w "nogę". Przez wakacje spotykaliśmy się prawie codziennie. Ok. 18-19 rozpoczynaliśmy nasze rozgrywki. Nasze mecze cieszyły się dużym zainteresowaniem. Grali nie tylko nasi ministranci, ale również kleryk Marcin i znajomi zapraszani przez grających. Graliśmy na placu przy kościele. Nie jest to może Stadion Narodowy, ale żeby zagrać w piłkę potrzebna jest tylko piłka, bramki (w naszym przypadku zrobione z opon) i zawodnicy. :)

Za niedługo pojawia się zdjęcia z jednego z ostatnich meczy. :) :)
Dodał:  kamilos2222 dnia 13 wrzesień 2012 16:39         0 Komentarzy · 576 Czytań · Drukuj

Pielgrzymka rowerowa Góra św. Anny- 28-29.08.2012r.
PIELGRZYMKA ROWEROWA- GÓRA ŚW. ANNY 28-29.08.2012

28.08 ok. godziny 8:20 nasza sześcioosobowa grupa wyruszyła na szlak pielgrzymki rowerowej. Po krótkiej modlitwie nasz przodownik- Dawid dał znak do wyjazdu. Przejechaliśmy przez Zawadzkie i Żędowice do Barutu, a stamtąd do Jemielnicy, gdzie przy kompleksie pocysterskim mieliśmy krótki postój. Odwiedziliśmy kościół p.w. Wniebowzięcia NMP i posłuchaliśmy krótkiej historii miejsca. Po odpoczynku ruszyliśmy w dalszą drogę. Przejechaliśmy przez Szczepanek do Strzelec Opolskich. Tam w parku przy ruinach zamku znów odpoczywaliśmy. Znaleźliśmy miejsce w cieniu drzew i koło... placu zabaw :) . Po zebraniu sił mogliśmy jechać dalej. Teraz już minęliśmy Strzelce i podjechaliśmy w stronę Góry św. Anny. W drodze do Dolnej stanęliśmy przy polu kukurydzy by "załatwić potrzebę". Posililiśmy się i ruszyliśmy dalej. Jechał z nami młodszy kolega, więc wjazd pod górkę był dla niego ciężki. Wchodziliśmy więc w miejscach bardziej stromych na pieszo. kolejny postój mieliśmy w Dolnej. Tam przebywaliśmy ok. 5 minut i ruszyliśmy do celu. Po drodze minęliśmy ruchliwą autostradę A4 i Kadłubiec. W Wysokiej na przystanku PKS był nasz ostatni postój. Od tego miejsca musieliśmy iść na pieszo dość duży kawałek. Wioska nie na darmo nazywa się Wysoka ;) . Po kilku minutach zobaczyliśmy cel pielgrzymki- Sanktuarium św. Anny Samotrzeciej. Po dojechaniu na miejsce "zaparkowaliśmy" rowery i poszliśmy pokłonić się babci Pana Jezusa. Następnie mieliśmy chwilkę czasu wolnego. Obskoczyliśmy pobliskie sklepy. Na miejscu spotkaliśmy koleżankę z Kędzierzyna-Koźla, która razem z nami ruszyła do amfiteatru. W amfiteatrze mieliśmy dość dużo czasu na odpoczynek. W drodze do naszej kwatery- Schroniska Młodzieżowego wstąpiliśmy do nowej atrakcji- zjazdu na torze saneczkowym. Jedynymi odważnymi byli Dawid i Przemek (możliwe, że jedynymi posiadającymi pieniądze ;) . Po dojściu na nocleg zjedliśmy ciepły posiłek- zupkę kuksu. Rankiem opuściliśmy pokój i udaliśmy się do Muzeum Czynu Powstańczego. Tam Pan przewodnik przybliżył nam historię miejsca. Zwiedziliśmy wystawy upamiętniające 3 powstania śląskie. Był to ostatni punkt programu. Po zakończeniu zwiedzania nasza grupa udała się w drogę powrotną. Wszyscy cało i zdrowo dotarliśmy do celu :)
Na koniec warto wspomnieć o ważnych funkcjach:
Dawid Wojda- przodownik, trasowy
Kamil Paliński- opiekun grupy
Kamil Żyłka- przewodnik, tylny porządkowy

ZDJĘCIA Z NASZEJ PIELGRZYMKI W GALERII ;)

Przy najbliższej okazji planujemy zorganizować pielgrzymkę rowerową do Sanktuarium św. Jacka w Kamieniu Śląskim i do Częstochowy :)
Dodał:  kamilos2222 dnia 02 wrzesień 2012 17:03         0 Komentarzy · 1338 Czytań · Drukuj

XIX Konkurs Biblijny OPOLE 2012r.
W sobotę 19.05.2012r. nasza parafialna drużyna (Kamil Paliński, Kamil Żyłka, Dawid Wojda, Kamil Brożyna i Bartosz Pamuła) wzięła udział w eliminacjach diecezjalnych do XIX Ogólnopolskiego Konkursu Biblijnego, który odbędzie się w dniach 1-2.06.2012r. w seminarium diecezji zielonogórsko-gorzowskiej. Do przygotowania były listy- do Hebrajczyków, 3 listy św. Jana, 2 listy św. Piotra, list św. Jakuba i list św. Judy. Zadanie było o tyle trudne, że teksty trzeba było przeczytać ze wstępami i przypisami. po walce z drużyna z Opola ostatecznie wygraliśmy! Nasi ministranci zajęli również wysokie miejsca indywidualnie: Bartek II, Kamil Ż. III, Kamil P. IV. Dziękujemy wszystkim, którzy trzymali za nas kciuki i modlili się.
Po konkursie razem z ks. Zygfrydem- diecezjalnym duszpasterzem ministrantów udaliśmy sie do siedziby radia Plus Opole aby wziąć udział w audycji "Buksy i Marsjanki". Po całym dniu spedzonym w Opolu (od ok. 7:30-16:30) wróciliśmy szczęśliwi do domu
KAMIL:)
zdjęcia z wyjazdu w albumie XIX Konkurs Biblijny OPOLE 2012r.

Dodał:  kamilos2222 dnia 20 maj 2012 12:46         0 Komentarzy · 1290 Czytań · Drukuj

ZARZĄD MINISTRANCKI
SZEF: Kamil Paliński
Z-CA SZEFA: Kamil Żyłka
SKARBNIK: Dawid Wojda
SEKRETARZ: Kamil Brożyna
Dodał:  kamilos2222 dnia 21 kwiecień 2012 14:16         0 Komentarzy · 562 Czytań · Drukuj

AUDYCJA
ZAPRASZAM do słuchania sobotnich audycji (14:05-15:00) w Radiu "PLUS" o nazwie "Buksy i Marsjanki". Ciekawe informacje formacyjne, konkursy i dobra muzyka chrześcijańska. POLECAM!! :)

Dodał:  kamilos2222 dnia 24 marzec 2012 14:51         0 Komentarzy · 610 Czytań · Drukuj

Strona 18 z 18 << < 15 16 17 18
Służba
14.06.2015
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
GALERIA

LSO na Facebook'u
LSO na You Tub'ie
Ankieta
Czy służba jest dla Ciebie ważna?

TAK! :D

NIE :(

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.